Tilaa asiakaskirjeemme sähköpostiisi

Uutiskirjeessä saat ajankohtaisia tietoa Energialta joka kuukausi.
Lappeenrannan Energia
|
Lappeenrannan Energia viestii asiakaskirjeellä sinulle joka kuukausi.
Mitä Energialle kuuluu? Tilaamalla verkkosivuiltamme sähköisen asiakaskirjeemme saat ensimmäisenä tiedon ajankohtaisista asioistamme sekä vinkeistämme ja neuvoistamme sinun arkeesi. Olemme läsnä ja kerromme sinulle tärkeistä asioista liittyen sähköön, veteen ja lämpöön. Tuomme asiakaskirjeessämme uusia tuulia tietoosi energian ja veden kentältä sekä kerromme kehittyvistä palveluistamme.

Palvellaksemme sinua entistä paremmin ja ajankohtaisemmin, olemme ottaneet sähköisen asiakaskirjeen käyttöömme. Voit tilata kirjeen itsellesi suoraan verkkosivuiltamme ja palvelu on sinulle maksuton. Lähetämme asiakaskirjeemme kaikille sähköisen asioinnin kanssamme hyväksyneille sekä verkkosivuiltamme asiakaskirjeen tilanneille kerran kuukaudessa. Lähetämme asiakkaillemme tuotteitamme eli sähkönsiirtoa, lämpöä tai vettä koskevan asiakaskirjeen, mikäli sille ilmenee erityistä tarvetta.

Lähetimme ensimmäisen asiakaskirjeemme tuoreilla uutisilla joulukuussa 2018. Tässä joulukuun asiakaskirjeessämme kerroimme Väreen tulosta ja sähkösopimustemme siirtymisestä Väreelle 1.1.2019 alkaen. Kerroimme myös verkkopalvelumme uudistumisesta sekä vuodenvaihteessa tuotteidemme hinnoitteluun tulevista muutoksista - jätevesimaksu alenee ja pienkiinteistöjen kaukolämmön hinnoittelun uudistuksesta. Lähetimme ennen joulua asiakkaillemme joulun toivotukset ja terveisemme joulukirjeen muodossa.

Olemme julkaisseet seuraavat uutiskirjeet vuoden 2019 aikana:
Tammikuun 2019 asiakaskirje Lappeenrannan Energialta. Pääaiheena oli juuri käynnistynyt kesätyöhakumme sekä vinkkimme aurinkopaneeleista haaveilevalle. Muistutimme myös Väreen toiminnan käynnistymisestä vuoden vaihteessa. Ajankohtaisina nostoina olivat myös Huhtiniemen veden mikromuovien tutkimustulokset ja vesimittareiden meneillä oleva kausivaihto Lappeenrannan eri alueilla.

Helmikuun 2019 asiakaskirje Lappeenrannan Energialta. Mitä tapahtuu Kaukon päivänä, millaista palautetta saimme asiakastyytyväisyyskyselystä ja miksi asiakkaamme saavat nyt kaksi laskua sähköstä? Kerroimme liittymien tilauksille avatuista onlinekanavista ja uudesta sähköverkkoyhtiöiden yhteisestä verkonvalvontayrityksestä sekä vinkkasimme Energiaverkkojen Instagram-tilistä. Kiitimme myös asiakkaistamme hyvästä sietokyvystä ja yhteistyöstä tammi-helmikuun pitkittyneen sähkökatkojakson aikana.

Maaliskuun 2019 asiakaskirje Lappeenrannan Energialta. Kampanjoimme maaliskuun 22. päivänä Maailman vesipäivän kunniaksi somekanavissamme nuorten energisten urheilijoidemme kanssa. Julkaisimme päivitettyä laatutietoa talousvedestämme ja kerroimme, miten asiakkaamme voit tunnistaa kaukolämmön tai vesiverkoston vuodon. Kertasimme vielä, miksi sähkön asiakkaamme saavat nyt kaksi erillistä sähkölaskua. Muistutimme rakentajalle suunnatusta kätevästä muistilistastamme sekä pientuottajan sähköturvallisuuden huomioimisesta aurinkovoimalahankkeen yhteydessä. Haastoimme myös jokaisen osallistumaan 30.3. vietettävään Earth houriin.

Huhtikuun 2019 asiakaskirje Lappeenrannan Energialta. Pyysimme asiakkaitamme osallistumaan veden sähköiseen asiakastyytyväisyyskyselyyn. Kerroimme keväällä käynnistyvistä vesi- ja lämpöverkoston saneerauksista. Kertasimme sähkölaskun termien sisältöä ja haastoimme asiakkaita ottamaan kulutusjouston avulla oma sähkönkäyttö haltuun. Samalla toivotimme kaikille myös hyvää pääsiäistä!

Toukokuun 2019 asiakaskirje Lappeenrannan Energialta. Aurinkoisena keskiviikkona 22. päivä välitimme asiakkaillemme koostetta kesän energisimmistä tapahtumista. Lappeenrannan Energia on mukana monessa! Kerroimme alkaneista pientalojen lämmön mittauskeskusten tarkastuksista ja vinkkasimme, miten siivotaan ympäristöystävällisesti ja vettä säästäen. Avasimme. miten älyverkko koskettaa tavallista kuluttajaa ja ohjeistimme keväiseen tapaamme vierimetsien hoidossa. Lisäksi kerroimme, missä kaikkialla itse kesän aikana raivaamme ja kuntotarkastamme sähköverkon linjoja.

Uutiskirje sähkönsiirron asiakkaillemme:
1.2.2019 Varaudumme talvimyräkkään ja sähkökatkoihin. Lähetimme kirjeen, jossa kerroimme omista toimistamme tulevan myräkän varalle ja muistutimme asiakkaille myös varautumisesta talvimyräkkään. Kertasimme ohjeet häiriöviestien tilaamiseen kuin tiedot omista viestintäkanavistamme sekä neuvoimme, milloin voi saada korvausta sähkökatkosta.

Asiakaskirjeen tilauslomakkeen löydät verkkosivujemme jokaisen sivun alareunasta.

Tilaa asiakaskirjeemme